FAQ

Često postavljena pitanja. Potraži odgovor na svoje pitanje.
1

Želim da napravim korisnički nalog?

Kupovinu možete izvršiti kao GOST ili kao REGISTROVANI korisnik.
Registracija je jednostavna i omogućava brži i lakši proces kupovine.

2

Mogu li kupiti proizvod bez registracije korisničkog računa?

U slučaju da posjetilac Internet trgovine "GIGA" želi realizovati kupovinu robe bez registracije, Prodavac mu omogućava kupovinu robe kao gostu korisniku, odabirom opcije „Nastavi kao gost”.Odabirom navedene opcije, gost korisnik može postati Kupac robe koja se nudi u Internet trgovini uz iste uvjete kupovine kao i registrovani korisnik.

3

Koje načine plaćanja omogućavate?

Nudimo sljedeće načine plaćanja prilikom kupovine u Internet trgovini:

Plaćanje pouzećem

Ako ste odabrali plaćanje pouzećem, nakon zaprimljene narudžbe te potvrde iste, pošiljku ćemo uputiti na vašu kontakt adresu, a prilikom preuzimanja pošiljke od dostavljača, dužni ste gotovinom platiti otkupninu u vrijednosti obavljene kupovine.

Plaćanje karticama (putem CorvusPay sistema)

Kupci mogu izvršiti online plaćanje putem CorvusPay sigurnosnog sistema, koji omogućava brzo i pouzdano plaćanje Visa i Mastercard karticama.CorvusPay osigurava potpunu zaštitu podataka o karticama putem SSL enkripcije i PCI DSS certifikacije, u skladu s najvišim sigurnosnim standardima međunarodnih kartičnih organizacija.Plaćanje se vrši prije isporuke robe, a odabir načina plaćanja vrši Kupac prilikom slanja elektronske narudžbe Prodavcu.

4

Koji su načini slanja robe?

Prodavac u Internet trgovini "GIGA" vrši dostavu artikala putem pružatelja usluga dostave, kurirske službe BH POST EXPRESS, uz troškove dostave koji se prikazuju na mrežnim stranicama Internet trgovine prilikom vršenja narudžbe, te isti padaju na teret Kupca.

5

Koliki je trošak dostave?

Dostava na kućnu adresu u roku do 7 radnih dana

Trošak dostave se obračunava prilikom finalnog koraka Vaše online kupovine

6

Je li moja kupovina sigurna?

Jedan od naših glavnih prioriteta je pružanje internetske sigurnosti za naše kupce. Nastojimo osigurati pouzdano, kvalitetno, stabilno i prije svega sigurno okruženje za online kupovinu.

Sve elektronske transakcije koje kupci naprave šifrirane su putem SSL tehnologije, koja omogućava siguran prijenos informacija i sprječava neovlašten pristup podacima tokom komunikacije između Vašeg uređaja i platnog servisa.

Pri plaćanju u našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za sigurno procesiranje platnih kartica putem Interneta.CorvusPay osigurava potpunu tajnost i sigurnost Vaših kartičnih podataka od trenutka kada ih upišete u CorvusPay formu za plaćanje.

Podaci o kartici se šifrirano prosljeđuju od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala karticu, a naša web trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici.Izolirana jezgra CorvusPay sistema samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih na način koji osigurava potpunu zaštitu i sigurnost.

7

Je li moj paket osiguran?

Prilikom dostave putem pružatelja usluga dostave, paket je osiguran od krađe, oštećenja i gubitka, od trenutka kada paket bude od strane Prodavca predan pružatelju usluga dostave radi prijevoza i dostave Kupcu.

8

Mogu li pratiti status svoje narudžbe?

Nakon predaje paketa pružatelju usluga dostave, Kupac će zaprimiti elektronsku poruku od Prodavca („Vaša pošiljka je na putu!“), koja će sadržavati i obavijest o broju pošiljke („kod“) putem kojeg Kupac ima mogućnost praćenja statusa svoje pošiljke i predviđenog datuma dostave, na mrežnim stranicama pružatelja usluga dostave (http://tracktrace.posta.ba/). Na navedenim stranicama, Kupcu su na raspolaganju i opći uvjeti dostave određeni od strane odabranog pružatelja usluga dostave.

9

Kako mogu vratiti kupljene artikle?

U skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača u BiH, svaki Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji i to u roku od 15 dana od dana preuzimanja, odnosno izvršene dostave kupljene robe.Obavijest o jednostranom raskidu Ugovora unutar roka od 15 dana od datuma preuzimanja, odnosno dostave kupljenih artikala, Kupac je ovlašten dati Prodavcu slanjem popunjenog obrasca Izjave o odustanku od ugovora o kupoprodaji zaključenog na daljinu link: LINK

10

Da li su svi proizvodi u internet prodavnici autentični?

Kao ovlašteni trgovac i pružatelj usluga Internet trgovine, Prodavac nudi i prodaje samo autentične artikle robnih marki iz svog asortimana.

11

Kontakt informacije i radno vrijeme call centra

Za pomoć nas pozovite na: + 387 33 870 666
ili nam pišite na e-mail: prodaja@giga.ba
od ponedjeljka do petka, od 08:30 do 17:00 h
(sa izuzetkom praznika)
Za više informacija pogledajte naše Opće uvjete poslovanja na:
https://gigahub.ba/pages/opci-uvjeti-poslovanja

Zahvaljujući samoposlužnim alatima sada možeš pomoći sam/a sebi

Pogledaj samoposlužne alate u nastavku i brzo riješi najčešće zadatke.

Prati svoju narudžbu

Prati status svoje narudžbe, provjeri datum isporuke u bilo kojem trenutku.

Pročitaj više

Oštećeni proizvod

Prijavi oštećenje proizvoda brzo i jednostavno putem interneta. Naš tim će se pobrinuti za brzu zamjenu ili povrat.

Pročitaj više

Pripremi povrat svoje narudžbe

Uštedi vrijeme kad proizvode vraćaš u robnu kuću.

Pročitaj više

Treba ti faktura?

Kontaktirajte naše kolege da vam pošalju predračun pozivom na broj +38733870666 ili putem e-pošte: prodaja@giga.ba

Nemaš korisnički račun?

Napravi svoj korisnički račun i budi u toku novih sniženja

Prijavi se